2010-10-01
15:23:10

Ett steg kvar till delmålet

Fick häromdagen hem ett brev på posten från LFV, och när man gått och väntat på det i en dryg vecka vet man precis vad som gäller. Ja eller nej, hur gick intervjun?

Precis som Sanna i det här inlägget, klarade jag av intervjun och är därför vidare i testprocessen. Nästa steg är en läkarundersökning samt en kontroll i polisens register. Något som känns ganska tryggt, eftersom jag har genomgått något liknande (kanske inte lika omfattande läkarkontroll, men ändå) i och inför lumpen..

Som en sammanfattning, ett steg närmare delmålet (att komma in på flygledarutbildningen) genom att klara fas 3. Om jag skulle få ett elevgodkännande höjer jag också konkurrensen om de 30 tillgängliga platser som finns på EPN våren 2012, något som mina klasskamrater inte uppskattar lika mycket som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0