2010-08-01
15:04:59

Mycket som hänt.

Efter att tidigare i sommar haft väldigt mycket tid över, och därför inte ha haft något att skriva om, har de senaste dagarna varit fullproppade så inte tiden funnits där. Här en liten snabb summering över vad jag har gjort på sistone:
  • Tittat på "Badjävlar" i Halmstad, med Marie
  • Spelat golf
  • Träffat Ylva, spelade minigolf och tv-spel

Igår hade jag också Öppet hus här hemma, inför min 20-årsdag imorgon. Det kom en hel del folk, och de sista lämnade strax innan midnatt. Idag har jag bara tagit det lugnt, och snart kommer en av mina CISV-kompisar med familj (eftersom de var helt säkra på att det var idag det skulle vara Öppet hus..). Men det är bara trevligt!

Lite senare ska ni få möjlighet att svara på det Quiz som mina föräldrar satt ihop om mig, så får vi se hur bra ni klarar er i förhållande till min släkt..

Kommentarer
Postat av: Linafoto

Svar: Ja, jag vet. Alla jag känner, förutom en, har flygit! Jag skulle vilja åka till Rom eller Afrika :)

2010-08-01 @ 22:10:58
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: Linafoto

Svar: Rom vore kul att se, alla byggnader o allt =) Och Afrika har jag alltid velat åka till! Vet inte riktigt varför, men det skulle vara så kul!

2010-08-01 @ 22:14:37
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0