2009-03-14
22:11:29

Vann rätt låt?

SJÄLVKLART!

Efter att ha sett finalen var det enligt mig självklart att vi skulle skicka Malena Ernman till Moskva. Hon utstrålar sådan energi och glädje samtidigt som hon är extremt professionell i sitt agerande. En opera-låt kan också göra succé i Europa tror jag.

De andra bidragen blev bara svagare och svagare under kvällen, då de bara är påbyggnader av tidigare schlagerlåtar.



Jag undrar om den Internationella juryn är glad över sitt val, med tanke på att hon placerades på näst sista plats av juryn + svenska folket. Av de 14 poäng hon tog hem var 8 från juryn som skickade henne till finalen ;)

Den jag tycker mest synd om är Molly Sandén, som inte ens skulle blivit slagen av Sofia. Att hon sen inte har någonting med toppstriden att göra var ganska väntat.

Kommentarer
Postat av: tina

enligt mig: fel låt vann!

arah Dawn Finer med låten Moving on skulle vinna.

2009-03-14 @ 22:54:05
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0