2009-03-22
15:34:02

Segern är vår...

"Segern är vår, segern är vår, vi har vunnit, segern är vår!"



"Hök vårt kära handbollslag,
Hök vi hyllar dig idag,
god kamratskap, goda vänner,
det är det som är det Hök vi känner.
När vi vinner varje gång,
då sjunger vi vår sång.
Heja Hök, friskt humör,
Heja Hök, det är det som susen gör!
SEGER!"




"När HK Hök (När HK Hök),
tar två poäng
(tar två poäng),
När HK Hök tar två poäng,
då blir det jubel på läktar'n,
när HK Hök tar två poäng!"



Ett stort FÖRLÅT till alla Halmstadsbor som inte fick någon vidare nattsömn igår när vi drog runt på gatorna efter segern i division 4..

Det har fortfarande inte sjunkit in ordentligt, kanske har det lite med att göra att jag inte kan vara med och spela nästa säsong.. Men det är grymt roligt att få vara med och vinna en serie, så jag klagar inte! Att få spela med ungefär 200 personer på läktaren som ger en stående ovationer är helt sjukt!

Jag avslutar med en bild på vår tränare och avbytarbänken strax innan slutsignalen:

Det är vår tränare, Marcus Artursson som står närmast och nästan gråter ;)
Foto: Tommy Paulisson, Laholms Tidning

Kommentarer
Postat av: D

sv: Jo, det var helt okej. Men det tråkiga är att Var dan är min revy och Robinson går samtidigt och jag vill se båda. :D



Grattis en gång till!

2009-03-22 @ 19:20:55
URL: http://diino.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0