2009-03-22
22:42:16

Schema v.13


Jaha, nu är det snart dags för sista veckan innan det ska tillbringas fem veckor på Mallorca :) Det är väl ännu en sak som inte riktigt har kommit fram till verkligheten, men det kommer säkerligen i veckan!



Har även fått ett litet önskemål från min klasskamrat som gärna vill ha kritik på sitt projektarbete, en demo han har spelat in under det här året. Låtarna finns upplagda på hans MySpace-profil: [länk]. Kritiken skriver ni antingen direkt på hans sida eller här i bloggen som en kommentar..

Kommentarer
Postat av: JULIA AMANDA

Hälsningar från österportskolan i väntan på att danskalektionen ska börja..



Sju grattis har jag aldrig fått i en och samma kommentar tidigare. Inte illa alls. Jag tackar och tar emot! ;)



Du har visat dig ha ett riktigt bra kreativt tänkande när det gäller nya ord, jag ska framföra det till bästa vän Thea så kanske du har en chans att bli vår kompanjon, vi har ett samarbetet med en kille i lysekil med (även om han är i USA för tillfället) så vi börjar bli riktigt world wide!



Hoppas HNDL(handledartid?) och RK (rättskunskap?) är givande..

2009-03-23 @ 13:00:07
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: l i s a

Hejsan! :) Jag har fått x antal tips om att fråga dig om designproblem! :) Hör av dig om du har tid ^^



mvh, lisa - lisachen.blogg.se

2009-03-23 @ 17:25:29
URL: http://lisachen.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har ett problem med min blogg som jag undrar om du vet hur jag ska göra för att rätta till det.

Jag har precis lagt upp min ny bloggdesign, men tydligen så vill inte headern synas i Internet Explorer, jag använder FireFox och där ser allt bra ut.

Tacksam för svar,

mvh Ida

2009-03-23 @ 17:54:10
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0