2009-03-22
22:36:08

Önskemål

För er som inte märkt det har jag nu under kvällen tagit bort både kravet på namn och mailadress samt högerklicksskyddet. Båda dessa åtgärder gjordes efter önskemål från mina läsare :)



De ska dock inte känna sig helt "skyldiga", eftersom jag själv har funderat på att ta bort dem tidigare.. Här har ni mina anledningar:

Kommentarskravet
Helt meningslöst på min sida, eftersom jag dels får förhållandevis lite kommentarer (= ni är för dåliga på att kommentera ;)). Dels om någon kommenterar anonymt saknar jag bara möjligheten att besvara kommentaren (oavsett innehåll), något jag alltid gör annars.

Högerklicksskyddet
I början hade jag det eftersom alla andra hade det för att skydda sina designer. Dock är det väldigt lätt att gå runt sådana skydd (inget jag kommer berätta för de som inte redan kan det), och jag har inte heller något att dölja i min primitiva design.

Om det finns något ni är intresserade av att ha i alla fall, bara kontakta mig så kan jag skriva ett inlägg om hur jag har gjort istället för att ni bara ska "sno" det..



Missa inte min kompis nysläppta demo, som finns här: [länk]

Kommentarer
Postat av: [Viktoriae] - En blogg om självkänsla och mer!

Jag hade tidigare högerklicksskydd men insåg att det blev lite krångligt när jag hade tävlingar & bildlänkar som ingen kunde kopiera.. Man får hoppas att folk inte snor det man har gjort helt enkelt :)

2009-03-23 @ 10:13:16
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0