2009-03-20
22:35:32

Nu kör vi Hök!

Rubriken är något som ni som läst åtminstone ett eller flera matchreferat har stött på. Det är nämligen vår tränares favoritmening den här säsongen, som en slags vattenstämpel på att det är han som skrivit.

Nu är det bara 16 timmar kvar till seriens absolut viktigaste match, och här är förutsättningarna:

Vinst eller oavgjort
Serieseger samt division 3 nästa säsong

F
örlust ( < 18 mål )
Andraplats i serien, kval till division 3

Förlust ( 19 mål < )

Snöplig tredjeplats och division 4 nästa säsong igen..



Morgondagen bjuder, förutom på matchen, även på lite förberedelser inför Mallorca. Ska in till Halmstad och ordna lite saker inför resan som man kan behöva. Undrar bara hur många affärer som säljer badshorts i mars :P

Jag får ta och missbruka min tränares standardmening, men det är verkligen nu det gäller!

NU KÖR VI HÖK!

Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till på matchen! :)

2009-03-21 @ 14:41:49
URL: http://vivalamarie.blogg.se/
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Hejhej, kikar in :)

2009-03-21 @ 20:17:51
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: JULIA AMANDA

WOHOOO för jonas och company! Grattis igen (jag har sagt grattis mycket till dig de senaste dagarna, hm)!



Jag fick en kalaside föresten. Jag och bästa vän Thea har pysslat med en ordbok sen typ tre år tillbaka. Där vi har med alla våra egna bra ord som inte finns med i andra ordböcker. vi har till och med ett kapitel grammatik (kan tilläggas att allt hitills får plats på ett A4). Du kanske kunde få bidra med dina omskiftade ordspråk, haha, om du nu har tillräckligt med kreativ tankeverksamhet för sånt ;)



Nu blev det långt igen. Men jag skyller på att jag inte fått tillfälle att prata av mig på msn ikväll. hm..



Festa lugnt ikväll, så att du orkar svara på detta imorgon(a)

2009-03-22 @ 01:44:38
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0