2009-03-10
23:58:50

I need feedback!

Alla ni 50 besökare som kommer gå in på min sida det kommande dygnet, alltså den 10 mars, skulle jag gärna vilja att ni går in på följande sidor och sedan snabbt och enkelt skriver era åsikter i en kommentar till det här inlägget.

Sida 1: www.hkhok.se (mitt projektarbete, NYHET: gästboken!)

Sida 2: www.jpromotion.se (mitt eget företag, NYHET: hela sidan!)

Sida 3 besöker du just nu, vad vill du förändra/förbättra/veta mer om?



En alldeles utmärkt kommentar skulle se ut ungefär så här:
(kopiera in den i kommentarsfältet, och skriv in dina egna åsikter)

Namn, mailadress och bloggadress ifyllt (så att jag kan tacka för hjälpen och kommentera kritiken)

*Sida 1:* Jag tycker att sidan är väldigt rörig, jag förstår inte vad den handlar om..

*Sida 2:* Mycket snygg sida, den är ju inte riktigt klar ännu heller verkar det som.

*Sida 3:* Bloggdesignen är lite stel, men annars är det bra. Vill gärna ha mer tips till Photoshop.



Glöm inte bort att du får tycka precis vad du vill, jag kommer inte bli ledsen över det. Jag kommer nog istället bli glad för att någon vågar påpeka någonting som de tycker är fel/fult/konstigt. Om ni undrar vad * (stjärnan) betyder i mitt "svar", så gör det texten fetstilt, och det var bara en "specialeffekt" jag la in..

Ett STORT TACK till alla som svarar!

Kommentarer
Postat av: Alexander Vx2

Sida 1: Jag skulle tycka att menyn var snyggare om bakgrunden inte såg lika "rund" ut, om du förstår vad jag menar. Att färgövergången skulle kunna vara lite mer skarp, så att det var mer ljust i mitten och det mörka mer koncentrerat till kanterna. Logon skulle jag tycka var snyggare om man även såg huvudet på spelaren till höger.



Sida 2: Logon ser som du själv sagt lite tom ut, men jag kommer inte på just nu vad man kan göra åt det. Möjligtvis ha något snyggt foto i vänstra delen som gradvis övergår till det vita. Kanske också skulle se bra ut med en bestämd höjd på sidan så den inte åker upp och ned så mycket varje gång man bläddrar.



Sida 3: Designen är snygg, det finns inget särskilt jag vill läsa mer om.

2009-03-11 @ 09:30:42
URL: http://www.vxii.se
Postat av: Malin | bloggdesigner |

sv: Ja, misstänkte att du var lite perfektionist :p

2009-03-11 @ 09:48:30
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Alexander Vx2

Svar på ditt svar: Att den vita "rutan" kan ha samma storlek hela tiden, och inte anpassar sig efter innehållet så att den blir olika stor beroende på vilken länk man klickar på i menyn.



Det jag sa om menyn kan du strunta i, hehe.

2009-03-11 @ 19:48:17
URL: http://www.vxii.se
Postat av: JULIA AMANDA

Hallå där! kul att du är intresserad. Dig kan jag definitivt tänka mig att bolla ideer med :)

Har lagt till dig på msn..



Sen har jag tagit en titt på de där länkarna, och måste säga att jag är imponerad över dina skills!



Sida 1: har jag egentligen ingenting alls att klaga på. Jag tycker det är lätt att hitta och tilräckligt mycket information (utan att bli för mycket) franförallt träningstider är alltid bra att ha med på träningsrelaterade sidor!

Håller inte med tidigare kommentator om att huvudet på spelaren ska synas. Jag gillar det som det är!



Sida 2: En aning tråkig, headerbilden står inte ut och gör första intrycket intressant. Men som det står så är den ju under uppbyggnad :)



Sida 3: Jag gillar innehållet i din blogg. Det verkar vara väldigt mycket du och jag gillar konceptet! Designen skulle kunna vara roligare, höhö. Det säger jag mest för att jag ska få en annan blogg än min egen att pilla med ;)



Anyhow. Nu blev det långt. Solong!

2009-03-11 @ 19:53:25
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi tack :) jo det är sant ^^

2009-03-11 @ 20:09:20
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo pilträd är nog rätt skånskt. Jag tycker de är jättefula men de gör sig rätt bra på bild ändå..



Och oja, jag kommer ge dig en tuff utmaning här nu ;)

2009-03-12 @ 09:22:27
Postat av: JULIA AMANDA

och föregående kommentar var från mig, tror inte uppgifterna kom med..

2009-03-12 @ 09:23:13
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: D

Jag får väl kommentera då. Tänkte göra det igår men jag glömde.

Sida 1: Riktigt snygg och stilren sida. Jag gillar hela sidan och det finns inget att klaga på.

Sida 2: Snygg sida detta med, riktigt snygg till och med. Headern är lite tom men den är ju bara tillfällig som du själv har sagt.

Sida 3: Mer photoshoptips! :D

2009-03-12 @ 19:03:29
URL: http://diino.webblogg.se/
Postat av: Kim

Jag ville bara säga att jag tycker om dina tips på photoshop, sen på

sida 1; så är jag inte intresserad av handboll men den ser rätt okej ut ändå tycker jag.

Sida 2; är hel skyst fast kanske startsidsikonen ska vara först i raden och inte sist?

Sida 3; Helt okej, Lite stel som du sa, men den ser okej ut, lätt att hitta och inte lika plottrig som min då kanske men jag håller på med den saken. Men det jag vill se mer här är kanske photoshop och design tips. Tack för en bra blogg. :)

2009-03-14 @ 19:05:38
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0