2009-03-14
14:07:20

Fredag

Förlåt för dålig uppdatering, men jag ligger nerbäddad i sängen förkyld och med huvudvärk. Det är ingen höjdare med tanke på att vi har match imorgon eftermiddag.

Gårdagen spenderades dock i Mästocka hos min projektarbeteskollega Fredrik och vi fortsatte ringa sponsorer samt fixa lite på hemsidan. Dagen resulterade i ett bra resultat, vi är numera uppe i 3500 kr till nästa säsong. Det är väldigt många som är intresserade av en plats på vår hemsida [länk] vilket är väldigt roligt att veta som skapare..

Efter 4 timmars arbete med projektet var det så dags att fixa kläder till balen den 31 maj. Åkte till Lindquists Herrekipering i Skottorp och ordnade en frack :). Måste säga att det kändes ganska ovant att vara så uppklädd.

Väl färdiga där åkte vi hem och åt tacos innan jag la mig i sängen för att tillfriskna innan söndag. Vet väl inte riktigt hur bra jag lyckades, men lite friskare känner jag mig i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0