2009-06-23
12:40:52

Rastlös

Jaha, nu har man vaknat relativt tidigt för att vara mig (kl. 10) och speciellt eftersom jag inte la mig förrän kl. 1 i natt. Det var inte riktigt det jag tänkte skriva om, eller det har väl en liten inverkan faktiskt..

Som jag skrev igår morse skulle jag ut och sola, något jag aldrig gjorde.. Istället hittade jag på en massa andra saker inomhus innan det var dags att åka och jobba. Idag tänkte jag då sola istället, men efter att ha lagt mig ute och solat i nästan en halvtimme var jag så trött på det att jag inte orkade längre..


Varför ska man ligga stilla och sola? Jag vill ha något att göra under tiden, för att bara ligga stilla gör mig så rastlös. Det hela blir ju inte bättre av att man inte har något att se fram emot när det gäller jobb eller så.. Att vara arbetslös är värre än jag trodde det skulle vara..

Ett totalt meningslöst inlägg, men helt enkelt mina tankar :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Nejnej! 1 mil enkel väg ;) sammalagt 2 :P



svar; när får man överta den snygga stilmallen/designen då? :)

2009-06-23 @ 14:27:33
URL: http://jajnus.blogg.se/
Postat av: Emma

hejsan. jag håller på med en design här: http://emmaa95.blogg.se/mindesign

i firefox så ser menyn helt konstig ut, vet du vad som kan vara fel? eller du kanske inte svarar på sånna frågor längre? haha, sorry i så fall. :)



mvh emma.

2009-06-24 @ 00:18:44
URL: http://emmaa95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0