2009-06-29
12:32:46

One reason to stay inside

Allergiproblem! Det känns fel att sitta inomhus när det är närmare 30 grader utomhus, men när det, som ni ser ovan, är pollensäsong blir det snarare mer omständigt att vara ute. Min medicin fungerar heller inte speciellt bra, det är helt enkelt för mycket pollen ute.

U21-EM-finalen ikväll! Då ska jag ta mig in till Halmstad, ta bussen ner till Malmö och se England och Tyskland mötas i en final som förhoppningsvis innehåller mycket mål och bra spel. (= inte en repris av sömnpillret i sista gruppspelsmatchen just i Halmstad)

Kommentarer
Postat av: Karin älskar- ☼

Ska jag maila över stilmallen eller kan du se den ändå?...Tack på förhand..:)

Kan höra med Krille ifall han ska ha den eller om du kan ta den istället..

2009-06-29 @ 13:56:48
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Jonas

Vad kul att du börjar bli klar med designen. Blir spännande och se vad du har gjort för fint denna gång :)

2009-06-29 @ 21:54:35
URL: http://jajnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0