2009-06-22
11:56:49

Kul att blogga

Jag tror att jag har kommit på att det faktiskt är ganska roligt att blogga (så länge man slipper göra det från en dator med schweiziskt tangentbord eller blogg.se's publiceringsverktyg krångla) :P

Att sedan få kommentarer som denna gör det inte direkt tråkigare:
Jonas om Ackreditering:
"Hej, jag älskar din stilmall och hela din outfit på bloggen.. jag undrar vart du fått tag på den eller om du gjort den själv. Jag skulle gärna vilja ha den för den är så grymt snygg! :)"



Solen skiner utomhus, och jag känner att jag någon gång borde ta och förbättra min solbränna som jag åtminstone grundlade nere på Mallorca :) Därför ska jag gå ut och sola ett tag nu på förmiddagen, innan det kl. 17 är dags att börja jobba.

Först ska jag skriva ut ackrediteringar (om det nu är någon som vill ha några idag.. igår hade vi tre "kunder" under sju (!) timmar. Därefter har jag möjligheten att återigen få medverka på tv, då jag ska vara bårbärare i matchen mellan England och Tyskland. TV4 Sport kl. 20:45.

Jag rekommenderar er att se matchen oavsett om ni vill se mig eller inte, för det är två riktigt bra lag som ska mötas :)

Hoppas att ni alla får en trevlig dag, nu ska jag gå ut i solen :D

Kommentarer
Postat av: Jonas

De var så lite så! :) ja såklart du får en länk om jag får hela designen. Den är ju så grymt fin :)

självklart ändrar jag lite på den så den inte blir pricklik! Man kan väl byta header tex? :)

2009-06-22 @ 15:14:52
URL: http://jajnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0