2009-07-06
21:30:59

Operation lumpen

Nu är det mindre än tre veckor till det är dags att ta tåget mot Skövde och därmed "försvinna" i elva månader. Riktigt så illa som att försvinna är det nog inte, eftersom jag kommer tillbaka hem under permissionerna, men jag försvinner ganska mycket.

Träning
Den här sista treveckorsperioden har jag bestämt mig för att träna lite extra (kondition + styrka) och det inleddes idag. Först lite beachhandboll på stranden innan jag gav mig bort till Hökafältet för att springa 2,5 km.

Pausa livet
Inför "försvinnandet" gäller det också att bli av med så mycket som möjligt i livet. Allt från framtida ansökningar till högskolan, bostadsköer och så självklart alla kompisar ska hinnas med.. Det är säkert mycket som man missar, men jag gör mitt bästa för att kunna "pausa" mitt liv under det kommande året.

Kommentarer
Postat av: Erica,

Beachhandboll är så grymt roligt :D

2009-07-07 @ 12:55:07
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0