2009-01-02
20:57:31

Vem är jag?

Jag har ju skrivit en liten presentation ute i menyn till höger (åtminstone finns den på startsidan), men den är ju långt från fullständig.

Tänkte att jag skulle skriva nåt mer om mig själv, och vad kan passa bättre än en lista tagen från någon community?

Namn: Jonas Eric Peterson (Jonas betyder duva (=fred) och Eric kommer från min farfar)
Bor: Mellbystrand (orten med Sveriges längsta sandstrand)
Ålder: 18 år (född 2 augusti 1990)
Längd: 183 cm
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Växlande (har ingen aning vilken färg de är idag...)
Civilstatus: Singel

Intressen: Sport, teknik, foto och resor

Skola: Drottning Blankas gymnasieskola, Halmstad
Program: Samhällsvetenskap med inriktning ekonomi(/turism)

Favoritmat: Tacos
Favoritsiffra: 8 (augusti samt mitt handbollsnummer :))
Favoritfilm: Älskar Polisskolan, egentligen alla filmerna i serien.
Favoritbok: Maskin-ön - Jules Verne (han var långt före sin tid, och alla hans böcker är bra)
Favoritlåt: Time of Your Life - Green Day (låten har allt!)

Nu har jag gjort en ganska lång presentation, åtminstone tog det lång tid..

Läste ni igenom allt? Saknades något? Skriv gärna en kommentar med det som saknades, så kan jag lägga till det i efterhand :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0