2009-01-05
01:16:01

Tidsfördriv

Så här kul har jag ikväll (natt), så här får ni lite mer information om mig..



Vilken årstid tycker du bäst om?

Sommar och vinter, finns roliga saker att göra på respektive halvår :)
Brukar du sjunga i duschen?
Nej, det har jag aldrig fått för mig att göra ;)
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
Handboll är roligast, det händer mer än i t.ex. fotboll.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
Skulle köpa en systemkamera, och spara resten till pilotutbildning och resor efter lumpen :)
Vad är det bästa med julafton?
Att träffa släkt/vänner och så julklapparna :)
Vad får dig att slappna av?
När jag känner att jag hänger med i mitt eget liv
Är du mörkrädd?
Ja, lite mörkrädd är jag, men jag klarar mig..
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
Beror vad som kommer hända på dagen, men mellan 10 och 14 typ..
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Familjen..
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Rökning borde förbjudas, vad har det för nytta överhuvudtaget? Det skadar inte bara rökaren utan även personer i dess närhet som kanske är icke-rökare.
Bor du utomlands?
Nej, det gör jag inte, men skulle gärna vilja göra det i framtiden :)
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
Aldrig haft något..
Bråkar du och dina syskon ofta?
Det händer ibland, men går snabbt över..
Vad tycker du om rökförbudet på krogen?
Riktigt bra beslut, ett av de bättre som regeringen kommit på faktiskt :)
Läser du ofta böcker?
Nej, sist jag läste en bok var när vi var tvungna i skolan. Dock är det ett ganska bra tidsfördriv på tåget fram och tillbaka till skolan..
Vad föredrar du för sorts filmer?
Komedi, antingen med drama eller action. Gillar också polis-/kriminalfilmer.
Vad slösar du mest pengar på?
Oj, jag slösar inte så mycket pengar.. är en riktig spargris ;)
Vill du gifta dig?
Det är mycket möjligt att jag vill i framtiden..
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
Gillar reklamen för Time Warp, annars är Numbers och Scrubs favoriterna..
Vilka husdjur har du haft innan?
Haft en kanin, men är pälsallergiker så nu har vi inget husdjur
Var badar du helst?
På Sveriges längsta sandstrand såklart :) 1000 meter hemifrån..
Vad dricker du för alkohol?
Cider :D
Vilka djur är du mest rädd för?
Svår fråga, det vet jag faktiskt inte..
Vilken musikstil tycker du bäst om?
Som jag skrivit innan, RADIO :)
Vilka språk kan du?
Svenska, engelska, tyska och lite spanska.. Muy bien ;)
Gillar du att dansa?
Jadå, det är trevligt..
Vad har du för klädstil?
Bekväma, och såna jag själv trivs i..
Hur vig är du?
Det beror på vad man jämför med ^^
Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten, mjölk eller nån form av läsk.. beror på situation
Vilken är din favoritglass?
Maple Walnut är en favorit :)
Vilket kaffe sörplar du helst?
Inget alls!
Vilket mobilmärke föredrar du?
Sony Ericsson
Vill du gå ner i vikt?
Nej, jag är nöjd..
Vad äter du helst när du ser på film?
Popcorn..
Lever dina föräldrar tillsammans?
Japp, och jag hos dem ;)
Har du tandläkarskräck?
Nej, inte alls
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
Varken eller, jag är en nattmänniska ;) (märks på tiden på det här inlägget..)
Var är du född?
Halmstad BB..

Kommentarer
Postat av: Maria Ulmefors

åh men tack.. :D njaa inspirationen är inte riktigt tillbaka men jag jobbar på det. :P

2009-01-05 @ 01:47:54
URL: http://mariiaa.webblogg.se/
Postat av: Minaya

Hej hej. Kikar runt lite bland bloggar.



Lämnar ett litet spår då jag själv tycker det är trevligt när mina läsare gör det.



Hoppas du haft en mysig början på det nya året.



Minaya

2009-01-05 @ 13:32:50
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: Fanny

Trevligt med information ;D

2009-01-05 @ 15:40:36
URL: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: Ellen [Alatariiel]

SVAR: Tack ;). Om du håller för den högra halvan får du se orginalet ^^,

2009-01-05 @ 22:51:42
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: Tobias

kan samma språk som du ;) hehe

2009-01-05 @ 23:43:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Issa

Du den där snor jag o sparar tills jag inte har så mkt värst o göra :D

2009-01-05 @ 23:46:07
URL: http://isabelleandesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0