2009-01-15
18:14:49

Ute i sista minuten

Jaha, det blev inget inlägg i natt, och inte heller något under dagen, så jag får väl göra en sammanfattning av vad som hänt :P

Jag sa igår att jag skulle tillbringa kvällen med tyska, rättskunskap och fysik. Det gick åt skogen. Jag satt och fixade lite webbdesign på min första hemsida jag gjorde från grunden, och uppdaterade den med lite ny teknik. Ni kan kolla skillnaden än så länge genom att kolla originalet och sedan uppdateringen.
Kommentera gärna era åsikter också :)

Jag var uppe till klockan 1 och skrev koder, vilket innebar att allt plugg uteblev. Jag lyckades försova mig över tyskalektionen idag (var frivillig som tur var), och vaknade vid 12. Gick upp och åt frukost, och sen tog jag 12:44-tåget in till Halmstad. På tåget läste jag snabbt igenom läxan till rättskunskapen. Lektionen började 14:15 och vi gick igenom allt som vi hade i läxa, så ingen skada skedd :)

Värre är det med fysiken då. Har prov imorgon 8:15, och har inte tränat alls. Nu får bloggen klara sig utan både designkorrigeringar och inlägg under kvällen så att jag inte förstör mer för mig själv nu.

Dock finns det en möjlighet att det kommer ett inlägg efter träningen, då jag också vet lite mer om vårt projektarbete och hur det kommer utvecklas...

Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis!

2009-01-15 @ 23:50:42
Postat av: jessica

jag sysslar inte så mycket med andra webbdesigner utan de blir mest på bloggen :)

vad är det för prov du har idag då?:)

vad går du för årskurs?

2009-01-16 @ 07:36:24
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0