2009-01-29
13:56:01

Tågförseningar

Vaknade sent i morse, och fick stressa för att hinna med tåget. Tog mopeden i till stationen, och hade då två minuter på mig att hinna till rätt spår. Gick dock in och kollade snabbt inne i väntrummet, så att jag skulle märka en eventuell försening. Det visade sig att jag inte behövt stressa, eftersom tåget var en kvart försenat.

Tur att det var just idag åtminstone, så att det inte var någon dag där man kommit i god tid :)

Det där med förseningar är väldigt tråkigt i övrigt, men Öresundståg sköter åtminstone trafiken bättre än SJ. Tågen är oftare i tid, och tidtabellerna har blivit bättre :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Okej :) Lycka till i sådanna fall :)

2009-01-29 @ 17:59:03
URL: http://saandrafoto.blogg.se/
Postat av: Heyli

hejj, hittade hit via itisallaboutsally.blogg.se, ser att du verkar vara bra på webdesign! :) jag har ett problem, har du kanske lust att hjälpa mig..? normalt frågar jag inte eftersom jag vill testa själv och lära mig saker men jag har verkligen kört fast nu.. allt jag testar blir bara fel :p

2009-01-29 @ 21:40:34
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

låter bra de ;) är så att jag vill ha två menyer i bloggen, som ser ut såhär



meny content meny



och allt ska ligga innanför wrapper. får till det så att det är meny meny content, men jag vill ju ha menyerna på varsin sida! ska jag vara riktigt ärlig så vet jag inte hur jag fick in andra menyn ens, testade bara och helt plötsligt var den där bara, så jag har kanske skrivit massa fel också det vet jag inte :p vet du hur man får dom på varsin sida?

2009-01-29 @ 23:03:13
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0