2009-01-23
19:57:28

Spelkväll

Skolan idag var ganska lugn.. Vi spenderade våra fotolektioner i källaren och jobbade i mörkrummet med våra lådkameror. Det var roligt och intressant med olika exponeringstid och även negativ och liknande.

När jag kom hem märkte man av att allt mörker gjorde en trött, för jag somnade direkt när jag kom hem och sov i ungefär en timme. Därefter blev det lunch, och så var man relativt pigg igen :)

Har fått två olika inbjudningar om spelkvällar ikväll, så nu ska jag hoppa in i duschen och besöka den ena :) Tråkigt att behöva säga nej till den andra, men det kan vi ta igen :D Ska försöka ordna så att vi kan använda skolan som spel-/filmlokal en kväll/natt innan vi åker till Mallorca.. Det kan bli riktigt roligt :)

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: jo jag vill det men , asså man kan ju gå natur och ha webbdesign också

2009-01-24 @ 12:03:42
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: M

<B>SVAR:</B> Ja faktiskt en grej, vet du någån bra sida där man kan ladda ner styles till photoshop ? :)

2009-01-25 @ 11:47:24
URL: http://morrismorris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0