2009-01-17
14:52:52

Sovmorgon

Det blev en sen kväll igår, efter skolfesten. Jag hade mycket trevligt, och det är verkligen något som jag anser kan göras igen, ganska snart dessutom :) Fördelarna med skolan är att alla är hyfsat eller mycket utåtriktade, vilket innebär att man alltid kan prata med alla, och det ger också en betydligt bättre stämning på såna här tillställningar :)

Upptäckte att jag inte skrivit nåt om hur stor vår skola är, men det går drygt 100 elever sammanlagt i årskurs 1, 2 och 3. Programmen som skolan har är Natur (natur/miljövetenskap), Samhäll (turism/ekonomi), Mode-design, Spa & Fitness, Beteendevetenskap (samhäll) och Inredningsdesign (estetiskt). De två sista kommer fr.o.m. hösten 2009.

Jag kom åtminstone hem vid 3 ungefär, efter att ha varit i Halmstad i ca 3 timmar.. Det var skönt att få sova, och jag åt inte frukost idag förrän för en timme sen, vid kvart i två :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0