2009-01-25
13:21:48

Söndag morgon

När det är helg vill jag ha helg, inte en massa måsten och saker att göra hela tiden. Det ska vara avkoppling från veckodagarna med skola och träningar mm.

Idag hade vi dock en träning inplanerad 09:30 - 11:00, något som inte riktigt gladde mig, som den nattmänniska jag är. Dock lyckades jag släpa mig upp, trots att klockan inte ringde (?), och ta mig in till Laholm. Tränade i 1½ timme, åkte hem, städade lite till (det jag hade kvar från igår) och nu ska jag äta lite innan det är dags att åka in och döma två matcher.

Ska bli skönt att äntligen få ha helg efter dömningen, även om jag ska skriva lite blogginlägg och fixa lite med mitt projektarbete. Imorgon blir det dags för skolan igen, ska lägga ut mitt schema för nästa vecka lite senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0