2009-01-30
21:07:01

Ombyggnad

Dagen har inneburit en väldig blandning av händelser, men det är inget jag ska skriva ett jättelångt inlägg om. Jag tänkte istället göra en snabb sammanfattning, here we go:

Försening, självstudier(=kortspel), korv med bröd & mos, profilklädeskoncept, gitarrsträngar, analogt foto, blogghjälp.

Det där är vad jag kallar sammanfattning, men frågan är hur mycket ni läsare fattar av det jag skrev.. Så, ni får helt enkelt kommentera och fråga om det är något speciellt ni undrar över :)



Jag håller förresten på att göra om bloggen lite grann, eftersom jag nu "lanserat" den som Tips & Trix (Bloggdesign & Photoshop). Detta är dock förändringar som ni inte kommer se, eftersom all kodning och liknande sker lokalt på min dator och min wamp-server.

När jag ändå är igång med denna justering, har jag fixat så jag har en speciell blogg-mail också. Den är till för er som har frågor/funderingar/tips som ni vill dela med mig. Det fungerar lika bra att kommentera, men troligtvis kommer jag svara via mail. I fortsättningen når ni mig på: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Heyli

hmm okej trodde det hade nåt med placeringen av content att göra.. men jag får inte till det, så tänkte fråga dig om jag kanske skulle kunna få låna din kod..? kommer självklart inte ta åt mig äran för att ha fixat det, utan det kommer ett inlägg om att du var du som löste problemet sen då allt är klart!

2009-01-30 @ 21:43:07
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0