2009-01-03
13:20:03

Lördagsträning

Hejsan allihop som läser! ;)
(Enligt min besöksräknare är det redan 8 stycken som varit här..)

Det blev en sen kväll igår när blogg.se började krångla och jag försökte bli klar med min design på alla sidorna. Nu ska det fungera, bara min header som ska bytas ut mot nåt mer tidsenligt :P

Slutligen gick jag och la mig vid 2, men jag var inte trött nog så jag tittade på Medicinska mirakel och sen Cold Case. Det var en kille som fått en träplanka från ett hus genom bröstet, efter en krock med en hus-transport. Det var spikar och allt möjligt, men han klarade sig helt utan vidare skador.. Cold Case handlade om ett mord på en svart basebollsspelare 1945, som de 2005 tog upp och löste. Hyfsat intressant, och väldigt bra att somna till :D

Jag tänkte lite på att jag skulle ställa min väckarklocka på väckning vid 9 idag, för att jag skulle kunna äta frukost och så innan handbollsträningen som började vid 10.. Tydligen lyckades jag inte komma till handling i det fallet, utan jag hade tur som fick ett samtal från Fredrik som ville åka med in. Vilken tur :)

Väl på träningen var det uppvärmning i 10 minuter, sen 3x30 minuters spel.. När man var lagom slut efter det, kom tränaren på att det var dags att köra lite fys också.. Så det blev 2 omgångar med 5x30 sekunders fys i olika former.

Efter träningen hade vi ett kort spelarmöte där vi diskuterade hur vårsäsongen skulle se ut och lite annat.

Nu är jag tillbaka hemma, och ska nog lägga lite tid på att fixa en ny header, januari 2009 får väl ha nåt speciellt :)

Ha det bra allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0