2009-01-08
23:20:30

Kvällsträning

Precis kommit hem från träningen och fått lite mat i mig. Det blev lite dubbelt när det gäller mat idag. Först pasta (makaroner) och köttbullar i skolan, sen köttbullar och bönsallad hos Paulo och efter träningen blev det pasta med baconsås. Alltså två gånger pasta och köttbullar idag ;)

Snacka om glashalt det var ute när jag skulle gå från Paulo till träningen, det enda som man hade balans på var brunnslocken, som håller sig varma på grund av vattnet däri.

Det var en ganska lugn träning idag, eftersom det är match som gäller imorgon! Vi tränade först kombinationer i en halvtimme, sedan spel på två mål i 2x30 minuter därefter. Träningen avslutades med straffturnering, som jag om jag inte är helt fel ute kommer lite från straffdramat igår i för-VM. Ibland kan man dra sådana slutsatser ganska enkelt :)

Efter träningen fick jag även reda på att jag blivit uttagen att spela matchen imorgon mot Bjärnum. Matchstart 19:30 på bortaplan. Andra gången den här säsongen som jag blir uttagen för att spela på min ordinarie position, som vänsterkant. Den första gången var också det mot Bjärnum, på hemmaplan. Dock blev matchen inställd på grund av magsjuka hos motståndarna.

Nu ska jag snart lägga mig och sova, har trots allt två lektioner imorgon (slutkörd xD), varav båda två är estetisk verksamhet (foto) :D



Ska ge er bilden som jag utlovade på Francis också..



Francis till vänster och Martin till höger, på en klassresa till Köpenhamn.
Meningen med bilden ser ni i bakgrunden, alltså butiksnamnet.


Kommentarer
Postat av: Fan vad chict!

Nej, men man vill ju inte riskera att folk börjar använda sig utav våra fagra skapelser. Vilket är förståeligt om folk vill.



Kram på dig / Snäckan



;)

2009-01-09 @ 00:23:32
URL: http://fanvadchict.blogg.se/
Postat av: FVC!

haha. det vet vi icke. men det är väl lite på skoj, vem fasen skulle vilja sno våra bilder liksom? hah

2009-01-09 @ 10:11:38
URL: http://fanvadchict.blogg.se/
Postat av: Max

verka som du börja din vardagsliv igen då!

2009-01-09 @ 14:17:56
URL: http://maxtorstensson.blogg.se/
Postat av: mathilda

haha mycket fin bild ;)

2009-01-09 @ 15:38:18
URL: http://mathildawinje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0