2009-01-17
15:04:57

Inställt

Jag vet inte om ni har märkt det, men jag har tagit bort nedräkningen till TransTrendsTuren i menyn. Detta beror på att de inte samlat in tillräckligt med personer som ville följa med på resan, och därmed måste avblåsa allting.

Det är inte bara den resan som blivit inställd. Idag var det meningen att vi skulle ha födelsedagskalas för min lillebror som fyllde 15 den 12e. Han ligger dock nerbäddad och är sjuk, så även det fick avblåsas idag..

Ska inte göra det här inlägget alltför deprimerande, så jag slänger in en bild på den födelsedagspresent som jag gav till Andreas:


Money Maze - en produkt från Coolstuff.se



Update 18:20:
Mer information om sparbössan med speciell "labyrintöppning", finner du här.

Kommentarer
Postat av: Ellen [Alatariiel]

SVAR: Det är väl skolorna själv som bestämmer om de vill ha öppethus eller ej, min skola är kommunal men en väldigt liten skola alltså vi har inga parallell klasser eller så, men vi kan nog behöva den publiceringen :)

2009-01-17 @ 15:33:47
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: Ellen [Alatariiel]

SVAR: Men det är just därför vi kanske har öppethus, vi har ju inte bara högstadie skola :)

2009-01-17 @ 15:45:13
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: Kalle

surt men fira födelsedagar kan man göra andra dagar även om det är senare ;P



vad är det för grej på bilden?

2009-01-17 @ 17:36:00
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0