2009-01-16
10:29:08

Fysikprov

Så, nu var provet avklarat. Gick inte speciellt bra, fick hjärnsläpp på en del frågor men som tur är har man formelsamlingen att lita på. Fick även vissa frågor som jag hade missat genomgången för, så där har jag ingen aning om jag gjorde rätt.. Det lär jag få veta på nästa fysiklektion :P

Nu ska jag sätta mig och skriva tyskaarbete, om Österrike, inför vår eventkväll på onsdag nästa vecka. Ska sätta ihop en plansch som vi ska visa upp, som ett exempel på tyska-arbeten.

På eventkvällen ska jag också hålla ett föredrag på 5-10 minuter om Ung företagsamhet (UF), som jag medverkade i förra året. Det föredraget ska jag förbereda på tisdag, som är en gemensam förberedelsedag.

Förresten fick jag ett samtal från UF-kontoret igår, och jag ska jobba för dem på onsdag i v. 7. Då ska jag köra runt med montermaterial till samtliga UF-skolor i Halland :). Blir att lägga en heldag till det, men skönt att ha nåt att göra när man inte har så mycket i skolan.

Nu ska jag dock gå till mysrummet här på skolan och sova, eller kanske att spela lite kort med några av ettorna och treorna som har håltimme precis som jag..

Kommentarer
Postat av: jessica

aha okej, fysik är inte min starka sida faktiskt.. så för min del känns det rätt skönt att slippa det.

okej va kul, jag går också sista terminen nu och har massa roligt framför sig.

har du några planer för framtiden då? ska du plugga vidare eller?

2009-01-16 @ 12:06:24
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/
Postat av: Ellen [Alatariiel]

SVAR: Vi har en "grupp" av varje klass från F-9 ;). Och så har vi estetisk profil utan läxor osv :)

2009-01-16 @ 19:56:53
URL: http://alatariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0