2009-01-20
20:39:16

Felaktig reklamsatsning

När jag ändå är igång och pratar om eventkvällen, kan jag nämna att det har gjorts reklam för denna på bland annat bilddagboken. Dock har vår gymnasiechef Mari Sandell gjort en total felsatsning. Vad beror detta på då?

Jo, sidan där annonsen finns med syns här nedan, och länken från vår reklam leder till: länk

Hade jag gått i 9an och kommit in på den sidan, hade jag direkt lagt ner mitt sökande, eftersom jag enligt skolans hemsida redan missat öppet hus. Självklart har jag påpekat detta för lärare och rektor på skolan, men tyvärr har de ingen möjlighet att ändra länkadressen, eftersom det inte är de som skapat annonsen.

För att göra det hela lite bättre fixar jag härmed en egen annons till skolans eventkväll, med korrekt länkning och därmed en mycket bättre investering (gratis) jämfört med den förmodligen extremt dyra satsningen på bilddagboken. Den har för den delen antagligen inte lett till någon fördel för skolan alls, då eleverna snarare missas att bjudas in..

Här är dock en riktig länk:


Hur många håller egentligen koll på sånt här tänker ni säkert.. Antagligen inte speciellt många som kollar upp sånt här, men eftersom jag gillar min skola och vill att fler elever ska få samma möjlighet till en bra och intressant utbildning som jag har fått, så lägger jag också ner tid på att skolan ska synas på bästa sätt :) Dock har vi vissa personer i organisationen som inte är lika bra på det, tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Alexander Vx2

Vilken miss!

2009-01-20 @ 22:52:52
URL: http://www.vxii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0