2009-01-20
19:31:32

Eventkväll - förberedelser

Idag var det då dags att förbereda inför vår eventkväll (en form av öppet hus) som går av stapeln på torsdag. När jag väl hade vaknat efter att ha somnat om två gånger var det bara att slänga i sig frukosten och sen gå hem till Martin för att köra bil till skolan :)

Väl framme samlades de olika grupperna för att förbereda sig. Tyvärr var de flesta lärarna med ansvar och koll över eventet sjuka, så det blev improvisering i vissa grupper. Dock tror jag att de flesta löste det ganska bra, även om det finns en del personer som inte borde vara med överhuvudtaget, om man nu inte kan ta tag i saker och få det gjort.

Det var meningen att jag enbart skulle göra en PowerPoint-presentation av Ung Företagsamhet, och det företag som jag och min "klasskompis" drev förra året. Jag hann inte med att göra det, eftersom man fick fungera som någon sorts navigation i allt arbete som saknade lärarkontroll. Till slut hade jag hunnit med att göra ett PowerPoint med information om vår utlandspraktik, och även tagit på mig att prata på torsdag kväll. Däremot hann jag inte med att göra vad jag egentligen skulle göra :P

Detta gjorde jag nu i eftermiddag samtidigt som jag kollade på idrottsgalan som jag spelade in igår. Skönt att komma hem hyfsat tidigt från skolan med, vid klockan 2..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0