2009-02-28
00:00:00

Min framtid, del 3

Efter att ha fått så mycket idéer och tankar från andra, nästan uteslutande positiva saker kände jag att det kanske var dags att ta tag i en idé jag har haft ett tag..

Ni som läst "Min framtid, del 2", alltså förra inlägget, kommer kanske ihåg punkt 1 och 2? De handlade i alla fall om att jag skulle starta ett eget företag och inrikta mig på webbdesign och marknadsföring.

Nu ikväll har jag tagit mitt första steg, åtminstone känner jag det så själv. Jag har nämligen beställt domänen jpromotion.se och som ni säkert förstår kommer mitt företag då att heta JPromotion.

JPromotion är, precis som PhoneJoJ var en kombination av våra namn Jonas och Johan, också det en liten ordlek. JP är mina initialer, Promotion innebär marknadsföring och motion är rörelse, vilket innebär mig själv som marknadsförare på en rörlig marknad :)



Har lite bolagspapper och liknande att skicka in innan jag kan räkna mig själv som egen företagare, men det känns som om jag tagit ett litet steg på vägen mot min dröm :)

Nu är inläggen om min framtid slut, men ni får gärna kommentera om ni tycker det är en bra idé, om ni har några tips, frågor eller funderingar. Precis som på alla mina inlägg :P

Kommentarer
Postat av: Sanne

Ja, jag pratade om en footer :) Gjorde som du sa och skrev adressen i mail-fältet. Jag hoppas du kommer på någon lösning!

Just det, jag har tagit bort det jag lagt in med footern, (så finns det inte där så fixar jag det så fort jag kan) men jag ska lägga in det igen så du får se om du hittar felet!

Tack så länge :)

2009-02-28 @ 00:05:43
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Melody

HAHA kan tänka mig det.. Liiite skillnad va? :P

Och det tog inte så farligt lång tid att fixa heller =)



A nej, jag jobbar jämt och ständigt.. spyr galla



Ja, det är ju något jag definitivt ska kolla upp i alla fall! :D



Och som svar på ditt inlägg:

Jag tycker det låter som en jätte kul, spännande och bra idé.! Helt klart! Kör på..

2009-02-28 @ 00:09:05
URL: http://www.melodyy.se
Postat av: Sanne

Yes, har nu lagt dit den igen och som du kommer se så ligger den under headern... Knas!

2009-02-28 @ 00:14:18
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser alltid allt. Haha jag har inget liv :P



Det enda som tog tid var menyn under headern som jag inte hade någon aning om hur man gjorde.. Men jag lyckades hitta en sida. Såg att du fått förfrågan om det, eller minns jag fel? Vill du ha en länk till en sketa bra site? =)



Ja det är dock skönt att inte gå i skolan längre. Där får man ju med sig massa läxor å grejer. haha..

Men det är inte så kul å jobba heller. spec inte så tidigt på mornarna.



Jo men man ska satsa på det man tycker är kul. Och det är en stor fördel att börja tidigt. Speciellt när man går i skolan. Då har man tid på sig att bygga upp något sjysst. Man lever ju bara en gång och ska absolut ta för sig av saker man får tillfälle att göra =)

2009-02-28 @ 00:23:34
Postat av: Lona

jag tycker det är du som låter så sur! okej, aja. får väl göra en ny. hejdå tack ändå.

2009-02-28 @ 09:00:24
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Malin | bloggdesigner |

sv: Ja tomas ringde vid lunchtid och berättade det.. fyfan alltså. Det är 3:e personen som han känner väl som dör det här året.

2009-02-28 @ 18:11:27
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Visst, gör det ;)

2009-02-28 @ 18:17:07
URL: http://idjut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0