2009-02-27
23:51:27

Min framtid, del 2

Under dagen har vi som jag skrev i förra inlägget jobbat med talanger, intressen, nätverk och framtida affärsidéer/jobb. När tre personer skulle utvärdera mina svar på frågorna i den bok vi fick och därifrån planera min framtid kom följande saker fram (i grova drag):

Steg 1
Starta upp ett eget företag och utveckla hemsidor för föreningar och företag inom sportsektorn. Skaffa mig ett startkapital inför framtiden, eventuellt under tiden jag studerar.

Steg 2
Efter att ha vidareutbildat mig ska jag ta mitt företag till en ny nivå, alternativt starta ett nytt, och där inrikta mig mer på att marknadsföra större företag, med promotionprodukter främst importerat från Kina. (Något jag har erfarenhet av sen UF-året)

Steg 3
Leva ett lyckligt liv, där jag uppnått mina mål och drömmar samt är nöjd med min tillvaro..



Vi skrev även ett "kärleksbrev" till oss själva efter dagen, som vi kommer få tillbaka i oktober.. Antar att det kommer på bloggen då ;)

För att inte skriva för mycket i varje inlägg, så fixar jag ytterligare ett inlägg om min framtid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0