2009-02-06
17:16:28

HK Hök vs. marknaden

Det är spännande hur olika vi människor fungerar. Igår kväll satte jag mig vid datorn efter träningen och lite kvällsmat (22:45). Tänkte skriva klart en del grejer och sen lägga mig och kolla på nån serierepris. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig..

Efter en hel del fixande, både med lite blogghjälp, HK Höks hemsida och projektarbetesrapporten tittade jag på klockan och upptäckte att den "helt plötsligt" stod på 02:30. :o

Tror att jag skulle behöva justera mitt dygn lite grann, för när man ska upp 07:00 funkar det inte att sova 4½ timme. Man blir lite extra trött, och nästa kväll blir ofta ännu senare.

Dock lyckades jag fixa en hel del med vår hemsida och jag kom även på ett bra namn till vårt projektarbete. Det är inspirerat av både handbollsmatcher och marknadsföring, vilket är precis vad vårt projektarbete kretsar kring. Namnet blev i alla fall "HK Hök vs. marknaden".

PS. Jag är faktiskt riktigt nöjd med namnet, med tanke på att min fantasi antagligen är en av de sämsta i Sverige..


Kommentarer
Postat av: becciisz

Sv: Hur menar du om jag har något inlägg s du kan lära känna mig bättre? Hela min blogg består ju av inlägg ;) Hehe :D

2009-02-06 @ 17:19:47
URL: http://becciisz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0