2009-02-28
18:36:42

Dags för deltävling 4


Vilken tur att det finns folk som orkar göra såna här bilder ;) Skaparen bakom denna heter Emma, och här är hennes blogg: [länk]



Så, hur kommer kvällens festival bli? Deltävlingen går i Malmö, och staden har sagt att det ska bli den största festen av alla där nere.. Frågan är väl mest hur bra låtarna kommer vara?

Jag har inte hört någonting om dem, mer än att Malena Ernman ska sjunga någon blandning av pop och opera. Enligt tidningarna i veckan har detta inte varit något som verkar göra storslam.


Lånar en sak till från Emmas blogg:

TÄVLANDE I DELTÄVLING 4 I MALMÖ:
1. Agnes - Love Love Love
2. Star Pilots - Higher
3. Susanne Alfvengren - Du är älskad där du går
4. Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng - Killing Me Tenderly
5. Torleifs - Sweet Kissin' In The Moonlight
6. Sarah Dawn Finer - Moving On
7. Next 3 - Esta Noche
8. Malena Ernman - La Voix

Jag kommer skriva en lista senare, med mina tankar kring bidragen och vilken placering de får hos mig..

Kommentarer
Postat av: D

Japp, hon är ju så duktig. Det var väl helt okej, men hur fan kan hon Malena gå vidare?:P

Till listan kanske bör tilläggas att servicen inte är så jättebra. Mina inställningar funkar inte och jag har inte kunnat komma åt dom på ett bra tag.. :)

2009-02-28 @ 23:13:05
URL: http://diino.webblogg.se/
Postat av: D

Jag kom på en sak till förresten. Att det finns en svarsfunktion. Alltså att man kan svara på sina kommentarer via kommentararkivet på sin egen blogg och att svaret sedan hamnar på bloggen som man svarat till så man slipper gå in på bloggen och svara. Sen en sak till. Att när man ska lägga in bilder och klickar på trädet, alltså när man ska skriva ett inlägg så kan man inte se alla bilder som finns i arkivet utan bara ett 20-tal. Det borde vara någon bläddringsfuntkion där så man kan lägga in bilder från långt tillbaka.



Är din msn den som du angav som mailadress?:D

2009-03-01 @ 00:09:01
URL: http://diino.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0