2010-09-24
18:54:09

Förra helgen..

I fredags åkte jag hem för att spendera helgen hemma i Mellbystrand. Saknade fortfarande en egen säng att sova i, så fick besöka min fasters sommarstuga och ta med en säng hem för de tre nätter jag skulle sova hemma.

På lördagen var det dags att åka till IKEA för lite inköp till "mitt" nya rum, eller ett gästrum som vi ska ha framöver. 14 000 kronor slutade kvittot på, med diverse garderober, bokhyllor, bäddsoffa mm. Tillsammans vägde allting drygt 200 kg, vilket innebar en hel del att skruva ihop..

Söndagen inleddes med en golftävling, Tack för hjälpen-tävlingen, där alla som bidragit och ställt upp för golfklubben fick en inbjudan. Spelade i ett av tävlingsledningen sammansatt lag, och lyckades faktiskt sluta på en tredje plats! Två lunchkuponger till nästa säsong blev vinsten..

På eftermiddagen/kvällen var det bara att skruva som gällde.. får hoppas att det finns en riktig säng (bäddsoffa) för mig att sova i nästa gång jag kommer hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0