2009-06-23
00:11:02

Work done!

Sista matchen har spelats på Örjans vall i Halmstad, och det innebär att jag inte längre har något jobb.. Jag har helt enkelt hamnat i den grupp som i princip alla studenter hamnar i nuförtiden: ARBETSLÖSA!

Jaja, det bekymrar inte mig något nämnvärt, eftersom jag har en del planerat innan det är dags att rycka in i lumpen..

29 juni - Avslutning med U21 + U21-EM-final i Malmö
1 - 5 juli - Oslo (troligtvis färja + boende mitt i centrum)
8 juli - Tandläkaren (sista besöket utan kostnad)
17 - 18 juli - Åhus Beachhandboll Festival (sommarens höjdpunkt)

27 juli - Stabsassistent (LA703) i Skövde

Någon gång under den här perioden innan det är dags att rycka in har vi planerat in en oplanerad restresa till Mallorca, något som inte känns helt fel när man vet att man sedan ska vara "borta" i elva månader (327 dagar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0