2009-06-21
11:45:30

A short briefing

Det är en hel del personer som tycker att det saknas blogginlägg på den här bloggen nuförtiden.. Jag har inte riktigt varit sugen på att blogga, haft andra saker att göra och när jag väl försökt skriva någonting så älskar blogg.se's publiceringsverktyg att jävlas med mig..



Här kommer i alla fall en sammanfattning av vad som hänt på sistone :)

Sen jag kom hem från Mallorca har mitt liv präglats av det avslutande i skolan, där en del kurser skulle tentas av, andra skulle helt enkelt bara avslutas och dessutom skulle studenten planeras. Den 12 juni var alla mina tolv skolår över och jag blev arbetslös..
Lite bilder:
     

Dock är jag inte helt arbetslös nuförtiden, utan sitter för tillfället på ett ackrediteringskontor på U21-EM (fotboll) i Halmstad. Där skriver jag ut olika pass för personer som ska jobba inom området och därmed behöver tillträde till olika zoner. Senaste matchen (Tyskland - Finland) fick jag ställa upp som bårbärare och blev inkallad för att bära en spelare av planen.

Nu vet ni lite mer om vad som händer i mitt liv just nu, och förhoppningsvis funkar det att publicera det här inlägget :)

Edit: DET GICK! :D

Kommentarer
Postat av: Josefine

Svar: Oh god. Förlåt, förlåt, förlåt! Inte meningen :D Men det är så fint med dom där jävla smilysarna. Snälla, tell me. Hur fixade du dom? :P

2009-06-21 @ 12:02:53
URL: http://lifeshappiness.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* med tillbehör menar jag ej stativ och liknande utan jag menar endast ett filter, minneskort och en väska :)

2009-06-21 @ 12:12:04
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0