2009-01-22
22:51:05

Lång dag...

Först och främst måste jag berätta hur chockad jag blev när jag kollade på klockan innan jag la mig igårkväll. Den stod på 23:00, vilket inte har hänt mig på väldigt länge, om man inte varit sjuk eller så förstås. Väldigt spännande upplevelse, även om jag inte somnade förrän halv 2 ändå ;)

Nu till vad som hänt idag..

Öppet hus/Eventkväll på skolan, 18-20, så hela dagen gick i princip åt till att förbereda det. Hade tyska mellan 10 och halv 12, där vi gjorde färdigt vår plansch om Österrike. Glömde ta en bild på slutresultatet, men det kan ni få imorgon.

Därefter var det lunch, och planerat att det skulle vara rättskunskap. Dock blev lektionen inställd, på grund av lektionskrock med matte C (ett ämne som jag redan läst klart, hur skönt som helst :D ).

Först planerade jag att åka hem direkt vid 12, för att få en lugn eftermiddag. Dock var det mycket förberedelser med olika presentationer och liknande som skulle bli klara. Det slutade med att jag åkte hem vid 16, och ändå var inte allting klart :o

Kom hem vid halv 5, åt snabbt för att sedan åka in till skolan igen vid 5. Där hade det inte skett några framsteg alls när det gäller planering och förberedelser, så på den sista halvtimmen var det bara att slänga ihop all teknik och alla presentationer på en dator för att överhuvudtaget lyckas genomföra kvällen. Allting på skolan ska ordnas i sista sekunden, åtminstone när det gäller såna här evenemang.

Det var några få som lyckades ordna sina presentationer så att de blev ordentliga, däribland måste jag räkna in min och Johans om Ung Företagsamhet och vårt företag. Den presentationen vi gjorde är jag riktigt nöjd med, och man får väl säga att det beror på vårt nära samarbete under ett helt läsår med företaget..

Nu blev det här inlägget väldigt långt, men ni som orkade läsa allting får en kanelbulle som tack :) Det var vad som bjöds på dagens eventkväll.


Kommentarer
Postat av: Jennie

åh det såg gott ut!

2009-01-24 @ 18:53:00
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0