2009-01-19
08:41:18

Inställd lektion

Gick inte och la mig igår förrän halv 2, snacka om dålig självdisciplin!

Vaknade dock vid kvart i sju, ovanligt pigg. Åt frukost och duschade, för att sedan åka in till skolan vid 8. Ovanligt hård kontroll på tåget idag, men trots att kontrollanten stod och stirrade på mig i vad som kändes som en minut, gick hon sedan vidare och jag klarade mig ytterligare en dag :)

Väl framme på skolan får jag reda på att min tyskalärare är hemma för vård av sjukt barn, och därmed är lektionen, min enda för dagen, inställd. Ska dock ta tag i mitt arbete och skriva klart så mycket jag kan..

Sedan är det nog dags att lägga ner lite tid på att uppdatera mitt projektarbete också, HK Höks hemsida, och få den lite mer dynamisk genom PHP och MySQL-databaser.

Dags att ta tag i arbetena nu.. ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Dåligt Jonas, har man sagt att man ska gå och lägga sig en tid så ska man också göra det ;)

Drygt det där med tyskan, jag har bara biologi idag. ^^

2009-01-19 @ 10:29:51
URL: http://vivalamarie.blogg.se/
Postat av: Minaya

Jobba jobba jobba :-)



Är hemma nu. haft det underbart! Är kung i svarta pisten nu!

2009-01-19 @ 12:30:19
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: jessica

går du i skola i Halmstad sa du? vilken då?:)

jag går ju också i Halmstad :)

2009-01-19 @ 17:53:54
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0