2009-01-25
22:14:49

"Dålig bloggdag" - boooring

Det läser man allt som oftast på alla möjliga bloggar, och som webbdesigner är det ungefär samma sak som att lägga upp en sida där det står: "Uppdatering pågår" eller "Finns ingen information för tillfället, men det kommer snart"..

Jag tror att ni förstår poängen ;). Jag har inte heller varit så aktiv på bloggen varken idag eller igår, men det har ju sina anledningar.. Jag har ett litet samarbete på gång, som kan bli riktigt skoj att hålla på med..



Dessutom har jag nu lagt upp mitt CV på internet, genom att låna lite utrymme av min kompis (en sida jag är webmaster för). Kom gärna med kritik, oavsett om den är positiv eller negativ så gör den nytta, så länge den är konstruktiv!

Här kan ni läsa mitt CV: länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0