2009-01-11
00:34:55

Detta är nummer 34...

Var inne på bloglovin precis och kollade in mina bevakningar, och jag klickade runt på några bloggar via den reklamplatsen som finns uppe till höger där.

Jag hittade till en person som har lyckats skriva 1000 inlägg i sin blogg, och därmed har utlyst en tävling. Jag var inte så intresserad av att delta själv, men om någon av er som läser här är det, klicka på bilden här under och följ instruktionerna i hennes blogg :)



Jag önskar er som väljer att vara med och tävla lycka till, och fortsätter min strävan mot 1000 blogginlägg ;)

Kommentarer
Postat av: SoffiZ

Stort tack=) Förlåt att jag gjorde reklam, men ja kände att det behövdes;). Btw, den headern som är sist uppdaterad som du hade gjort, den med solnedgången, sjukt fin! Bra gjort!

2009-01-11 @ 00:58:43
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0