2009-12-20
14:08:28

Jullov & nytt projekt

Om ni blev förvånade när ni kom hit och såg allting huller om buller behöver ni inte vara oroliga. Jag har kopierat min design och återställt den till en utav standardmallarna för att Krille som ligger bakom bloggdesign.nu ska ha en blogg att experimentera med i sitt nya projekt: En ny bloggportal = en förbättrad version av blogg.se.

Ni kommer garanterat att höra mer om detta här i bloggen framöver, kan vara kul med något nytt och framför allt slippa alla problem som blogg.se har på kvällar/helger.



Förhoppningsvis blir många glada för det här inlägget, trots allt snart 5 månader sen jag skrev senast. Jag har fått jullov (även om jag ständigt har 48 timmars beredskap) och självklart ska jag ge er en uppdatering på vad som hänt under de här månaderna.

Undrar ni något speciellt? Tveka inte att ställa frågor om det redan nu, så kan jag svara på de direkt i min sammanfattning!

För er som inte vet vad jag pratar om, så gör jag lumpen för tillfället -> 2010-06-18

Kommentarer
Postat av: Lina F

Svar: Tack för att du ville rösta på mig! =)

2009-12-20 @ 17:34:36
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: Lina F

Svar: Nej, jag får inte så jätte mycket. Har inte tackat nej till någonting iaf :)

2009-12-20 @ 18:05:26
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: JULIA AMANDA

Ojoj, där ser man. Stora saker på G!



SV: Visst får du läsa det när det är klart :)

2009-12-22 @ 08:44:05
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: Erica,

lite förvånad? jag blev väldigt förvånad!

2009-12-22 @ 10:13:59
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: JULIA AMANDA

Hejsan Hoppsan, du hade postat massa kommentarer jag inte läst så jag svarar på allesammans nedan ;)



För det första så gillar jag inte filosofi särskilt mycket, tycker man tänker så galet mycket på alldeles för mycket ändå (iaf jag!) så varför ska man sitta och tänka på alldeles självklara saker och göra dem icke självklara. Dumheter!



För det andra så är hårfärgen numer mörkare, men det har du säkert förstått vid det här laget!



För det tredje, vad menar du för länk?

2009-12-22 @ 16:34:44
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: charlotte storck

sv: Nu har jag varit riktigt seg på att svara! Jo jag har fått jullov :) Får man jullov när man gör lumpen? Haha, jag har inte riktigt förstått vad lumpen går ut på.. Hur länge är man där?



haha, ja du gjorde det klassiska misstaget ;) Haha, jag hatar handboll, men det är säkert jättekul :D

2009-12-26 @ 12:02:37
URL: http://charlottestorck.blogg.se/
Postat av: charlotte

Tjenare! Jag höll precis på att svara till dig när jag såg att du hade skrivit igen! Haha, jo jag har ju det. Äkta brasiliansk rumpa ;)



Jag har fått jätte många fina och nödvändiga julklappar, är hel nöjd. Fick bland annat en plattång, converse och en necessär :) Fick du något fint?



Det var en bra förklaring, har funderat länge på hur länge man gör lumpen :) Tack så mycket!

Hm, jag har åkt sen jag var liten, så jag tycker det är askul :) Haha, anledningen är nog bara den att vi måste alltid spela handboll på idrottslektionerna, och när man inte kan så är det inge roligt. Jag är sån som blir frustrerad när det inte går bra för mig och när jag ser att alla andra är bättre så blir jag arg. Haha :D Samma med innebandy, jag hatar det. Små bollar är inget för mig :)

2009-12-28 @ 13:36:51
URL: http://charlottestorck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0