2009-03-27
00:39:22

Ytterligare ett ord på T...

Nu är min blogg inte längre bara Tips & Trix, utan familjen med T-ord har fått tillökning.

Numera är nämligen också Taxi med i min blogg.. skämt åsido.

Anledningen till detta dåliga skämt är att jag idag känt mig som en taxi. Jag har under dagen tillryggalagt drygt 120 kilometer genom att skjutsa mina familjemedlemmar till diverse aktiviteter..

Nu är jag trött efter träningen, så det blir sängen. Ska upp tidigt imorgon och skriva projektrapport!

Vi hörs!



Vill tacka för alla fina kommentarer jag får, det gör det roligare att blogga! Fråga på angående bloggdesign och om det uppstår problem med er blogg står jag gärna till tjänst. Skriv en kommentar, så ska jag se vad jag kan göra åt problemet :)

Kommentarer
Postat av: Erica,

(Inlägget ovan går inte att kommentera) Mallorca! Du tycker det alltså slår att vi ska köra paintball med vår klass? ^^. (Jag är inte avundsjuk xD).



svar: Ahkey, ja då är det ju lugnt. Mjae är väl samma problem som jag har, det jag söker i första hand kommer jag nästan säkert att komma in på.



Jag funderar på att plugga till svenska och medielärare, men att plugga ett program för grafisk designer skulle inte vara helt fel det heller! men det lutar åt lärarfunderingen mest, kan ju alltid läsa lite grafisk design på distans =)

2009-03-27 @ 07:55:37
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: JULIA AMANDA

Fler än jag som var trötta igår minsann. Jag somnade redan klockan elva. Kanske ett reslutat av 7.5 timmes konversation på msn till sent (eller säger man tidigt?) ut på morgontimmarna.. haha



Heja Heja Taxi-Jonas!

2009-03-27 @ 10:52:16
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: JULIA AMANDA

Och nu går det inte att kommentera första inlägget igen så du får ytterligare en kommentar här :)



Bli inte förvånad om du hittar en Julia i resväskan när du landar på mallis. Ny plan är att ta mig till flygplatsen och ta mig in backstage när alla väskor checkats in. Då kommer jag kunna gömma i mig i väskan så att vi slipper den där över 20 kilos kostnaden! bara ett dilemma, hur kallt är det egentligen där i utrymmet på planet, för jag tror jaghar sett en film där människan som ligger där mer eller mindre fryser ihjäl.. det vore mindre bra. Så om det är så måste jag hinna hitta på en annan lösning ganska omgående.. (a)



Ha en bra dag!

2009-03-27 @ 10:57:35
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! , Förlåt omjag är tjatig men när var det du skulle vis det där med hur man gör en hög meny? , skickade ju kodmallen , Annars super bra blogg!



mvh



Emma

2009-03-27 @ 15:05:06
URL: http://memaa.blogg.se/
Postat av: [ Viktoriae ] - En blogg om självkänsla & mycket mer...

Sv: Hej! Hur kommer det sig att ni ska stanna så länge? Det låter spännande!:)



Ang. bloggdesign: Hur kommer det sig att det kan skilja så mycket på placeringen på t.ex "content" på min dator & sambons (han har xp, 19" & jag har widescreen 17") Det kan verkligen vara så frustrerande att göra bloggdesigner ibland när det kan skilja sig så mycket emellan dem!

2009-03-27 @ 16:58:42
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej hej, jag undrar hur man får dit en footer och på menyn, tacksam för svar

2009-03-27 @ 17:08:06
URL: http://vibyflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0