2009-03-08
23:05:57

Varmt välkomna!

Gick precis in på min egen blogg och kollade runt lite.. upptäckte då att jag fått flera nya besökare, två nya bara idag :D

Det är jätteroligt att folk vill läsa min blogg, och jag hoppas att ni som läser är nöjda :) Annars får ni helt enkelt säga till!

Jag har fortfarande inte fått in så många svar som jag önskade på min fråga till er läsare, men det löser väl sig precis som allt annat här i livet.



Nu vill jag ha lite feedback på min nya företagshemsida: www.jpromotion.se.

Säg precis vad ni tycker, för det är det som gör att jag kan förbättra sidan! Jag bryr mig inte om ni tycker att den är jättedålig, för då finns det helt enkelt bara saker att förbättra. Så säg allt!

Ni kan dock ignorera innehållet ganska mycket, eftersom jag har lagt ner mest tid på att göra klart designen..

Kommentarer
Postat av: Malin | Just nu, designutlottning |

sv: haha ja, men det gick visst inte eftersom att bruden sparat ner headern och laddat upp den från sin blogg. Vilka puckon de finns! :)



förövrigt så tycker jag att sidan ser bra ut :) Enkelt att hitta och stilrent =)

2009-03-09 @ 13:31:37
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Alexander Vx2

Som den ser ut just nu så tycker jag att det vore snyggare om den svarta kanten gick runt hela "rutan". Eftersom färgövergången högst upp är ganska tvärt så ser det ut som att den svarta kanten saknas. Så antingen kan du ändra bakgrunden i logon så färgövergången från bakgrunden till logon blir mer flytande, eller sätta den svarta kanten runtom. Sedan vet jag inte om det skulle se bättre eller sämre ut om "rubrik-bakgrundsfärgen" skulle vara mer lik samma bakgrundsfärg som menyn har. Annars tycker jag att det var en snygg design. :)

2009-03-09 @ 20:00:43
URL: http://www.vxii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0