2009-03-16
23:36:31

Total omväxling

När jag kom hem från skolan idag var jag på ganska hyfsat humör, trots tågförseningen på 50 minuter i morse. Vi hade som ni säkert sett på schemat bara en lektion, tyska, där vi bara pratade i två minuter innan vi slutade.

Jag åt lunch på skolan också,  Kyckling Tikka Masala med ris stod på menyn och för en gångs skull var det gott :)

Efter lunchen upptäckte jag att våra studentkläder kommit också, vilket ytterligare höjde humöret.. Dock sjönk det ganska snabbt igen efter att jag upptäckt att den tröjan de hade med som provtröja inte alls stämde överens med den verkliga storleken. Det blir reklamation på den och ett litet - till ABC-gruppen.

Väl hemma, efter 3,5 km promenad från järnvägsstationen hade vi fått ett brev i brevlådan addresserat till mig.. Alltid lika kul att få brev, eftersom det är så sällsynt. Inuti låg en liten "smyckebox" som innehöll en guldmedalj från golfklubben eftersom jag förra året vann KM (klubbmästerskapet) för herrjuniorer (t.o.m. 21 år). Mitt humör höjdes snabbt igen och man blev lite stolt :D

Mina humörssvängningar var dock inte slut med det, utan mitt återvunna humör fick sig ytterligare en smäll på handbollsträningen nu ikväll. Jag misslyckades i princip med allt, det enda jag kunde var att springa och köra fys, och hur kul är det?

Nej, den här dagen får helt enkelt bara ett -- (dubbelt minus) från mig och skall genast glömmas bort. Imorgon är det rättskunskapsprov och fysikrepetition inför provet vi ska ha nästa vecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0