2009-03-02
18:30:52

Styrelsemöte

Jag och Fredrik har kommit ganska långt med vårt projektarbete, vi har både fixat klart www.hkhok.se och skaffat ett antal sponsorer i höstas. Nu är det dock dags att slutföra projektet, genom att återigen ge oss ut på en sponsorjakt inför säsongen 09/10.

Vi har tillsammans med vår tränare arbetat fram ett samarbete med Team Sportia i Halmstad som i fortsättningen ska fungera som klubbens "egen" shop. Där ska vi beställa bollar, kläder, sjukvårdsmaterial och allting som krävs för att driva klubben. Till nästa säsong har vi ordnat så att a-laget ska få nya matchdräkter samt att hela klubben ska få en ny träningsoverall.

Till detta behöver vi alltså sponsorer, och för att jaga sponsorer måste vi veta hur styrelsen i klubben ställer sig till kostnader och liknande. Det är vad vi ska ta reda på ikväll. Vi har blivit inbjudna, efter förfrågan, av klubbens ordförande.

Nu måste jag skriva ner det sista vi ska ta upp på mötet, innan jag åker dit.. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: julia

å herregud, måste jag? haha, förlåt känner mig nu väldigt dum. men a, jag känner att jag inte har någon alls tid till det. och hela headern blir liksom upprepad tre gånger brevid varann och allt blir fel. kalla mig lat också ;/ ;)



men flikar vill jag har på sidan av den smala stapeln om det går? det blir liksom utanför, men a så fall om det går. men annars bara över den stora bilden. och form och sådans får du välja, du väljer säkert någon super bra :) bara man ser tydligt att man håller musen över. :D kramar julia

2009-03-02 @ 20:19:13
URL: http://toppenjulia.blogg.se/
Postat av: Emmasvenssonn

jag vill ha flikarna som entjejistorstan och när man håller musen på flikarna ska de bli bilder <3:D

2009-03-02 @ 20:47:49
URL: http://supersvensson.blogg.se/
Postat av: Melody

Nu är jag stolt! Tummen upp! Team Sportia :D "Familjeföretag". Min morbror är vd för alla (utom en) stockholmsbutiker. Jobbat till och från i dom i måånga år.. Me like! Ni valde helt rätt företag ;D

2009-03-02 @ 20:51:59
URL: http://www.melody.se
Postat av: Melody

Ooooch, hoppas mötet gick bra ...

2009-03-02 @ 20:53:06
URL: http://www.melody.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0