2009-03-04
21:55:24

Nedräkningar

Vill bara upplysa er alla om att det nu endast är:

25 dagar kvar...

... till vi åker till Mallorca och stannar i 4½ vecka :) Fattar ni hur härligt det kommer bli? Port d'Alcudia, here we come!

100 dagar kvar...

... till vi tar studenten! Förberedelserna drog jag igång idag, med champagnefrukost och studentflak.. Det kommer bli perfekt :)



Nu ska jag spendera ett litet tag framför tvn, Mallorca möter Barcelona i Spanska cupen :) TV4 Sport

Edit 23:56: Kanske tur att det är 25 dagar kvar, för det verkade väldigt blåsigt och kallt på Mallorca vid matchen..

Kommentarer
Postat av: Malin | bloggdesigner |

åhh, gud vad jag skulle vilja ta studenten igen, roligaste veckan i mitt liv :p



Näe, nu ska jag ta och sova. Suttit hela natten med designen, och än är den inte klar. Men nu ligger den på bloggen iaf =)

2009-03-05 @ 05:09:22
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0