2009-03-12
18:38:17

Lite besviken..

.. dels på att jag totalt fått in två kommentarer på mitt förra inlägg.. TVÅ! Under hela dagen igår var ni 48 stycken som var inne på min blogg, och jag la bara in ett inlägg för att ni endast skulle se det när ni kom in ;)

.. dels på mitt immunförsvar, som verkligen inte pallar med någonting. Jag är både förkyld och har ont i halsen, ingen bra kombination..



Men jag kan inte leva efter mitt motto "Om man inte ger upp har man inte förlorat" utan att se någonting positivt, och det positiva just nu är:

.. jag har fixat lite extra funktioner till gästboken på www.hkhok.se (det går numera att radera de inlägg man själv har skrivit)

.. jag ska nog köpa en Canon EOS 450D ikväll eller imorgon :)


Kommentarer
Postat av: tina

där ser man, ett av mina motton är: du har inte förlorat förrän du gett upp.



Lik din :)



& krya på dig :)

2009-03-12 @ 19:56:33
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0