2009-03-04
18:12:07

Ledig dag

Vad skönt det är att ibland bara kunna vara hemma och slappa en dag i veckan.. Det gjorde jag i och för sig inte idag, men så länge man vet om att det inte finns någon tid att passa är det inte heller några som helst problem att, som jag idag, vara i skolan.

Jobbade lite med det jag missade i Personlig försäljning igår, samt skrev ut en del saker till vårt projektarbete. Det blir bara bättre och bättre känner jag, och under gårdagen samt en del av idag utvecklade jag våra spelarprofiler, så att de nu innehåller både bild och matchstatistik. Här kan ni kolla: [länk]

Nu ska jag ge mig på att fixa en gästbok till klubben också, efter att den tidigare blivit utsatt för spam..

Kommentarer
Postat av: julia

haha, aah ;)

2009-03-04 @ 19:53:43
URL: http://toppenjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0