2009-03-03
23:49:40

Inkallad - juli 2009

En ganska lugn skoldag idag.. satt och fixade med projektarbetet och så hade jag fysik. Inga större svårigheter, vi håller på med optik just nu..

Vi har satt ihop en prislista för sponsorer inför säsongen 09/10, så om någon är intresserad, eller känner någon som är intresserad, av att sponsra HK Hök från Laholm. Hör av er!



När jag kom hem hade jag fått brev, för ovanlighetens skull. Det är faktiskt helt sant, det är roligare att få riktiga brev än mail, åtminstone som lite omväxling. Dock är ju brev väldigt mycket långsammare att skicka, så man undviker det helst.

Dagens brev var i alla fall från Pliktverket, och innehållet förkunnade endast att jag blivit inkallad enligt lagen om totalförsvarsplikt. Mitt inryckningsdatum är den 27 juli 2009, och jag muckar den 18 juni 2010.

Det var ganska skönt att få reda på vilka datum som gäller för lumpen, så att man kan planera lite saker i sommar åtminstone. I och med dagens brev förlängdes t.ex. golfsäsongen med nästan en månad, eftersom jag befarat att jag skulle rycka in i början av juli. Härligt!

Kommentarer
Postat av: nicole:D

kan inte du hjälpa mej med design ? jag behöver verkligen en puff. men hör av dej på min blogg, så kan du göra en desgin till mej ? (a)

puuuuuuuuuss ! :D

2009-03-04 @ 14:15:59
URL: http://ttoppen.blogg.se/
Postat av: Malin | bloggdesigner |

sv: Ja det blev en massa side:isar :) Kommer ta en jäkla tid att göra den nya designen, ojojoj :) Just nu är problemet hur man gör transparant GIF i ps, det blir bara kantigt och fult. vet du hur man gör? :)

2009-03-04 @ 15:43:14
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej :) förlåt om jag tjatar men när var det du skulle vis det där med hur man gjorde menyer som var lika långa somheadern ? :)MVH/ Emma :)

2009-03-04 @ 15:51:23
URL: http://memaa.blogg.se/
Postat av: julia

sv: absolut! :D

2009-03-04 @ 16:32:57
URL: http://toppenjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0