2009-06-21
14:46:52

Ackreditering


Så här ser min ackreditering ut och här kommer en förklaring:

Tournament pass - min ackreditering gäller under hela turneringen

Siffrorna - står för de zoner som jag har tillgång till, alltså följande:
  1. Pitch (planen)
  2. Dressing Rooms (omklädningsrummen + spelargången)
  3. General Public Areas (områden som publiken har tillgång till)
  4. Organisational Areas (områden som organisationen har tillgång till)
  5. Hospitality Area (sjukvårdsområden)
  6. Media/Photographers Working Areas (arbetsplatsen för media/fotografer)
  7. Media Tribune/Commentary Positions (medialäktaren/kommentarsplatser)
  8. Broadcast Compound (mediaområdet)

GOT-HAL - de städer jag får jobba i, Göteborg och Halmstad (grupp A's spelplats)



Resten är ganska enkelt att förstå och är inget jag kommer gå närmare in på... Nu vet ni ännu lite mer om vad jag sysslar med på dagarna just nu..

Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: det är en tjänst jag har igenom mobilen som gör det billigare ;). och den tar inte på mms kostnaden eller så vad jag vet haha :).

2009-06-21 @ 18:02:57
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: ojdå jo :P.

2009-06-21 @ 18:26:29
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: Jonas

Hej, jag älskar din stilmall och hela din outfit på bloggen.. jag undrar vart du fått tag på den eller om du gjort den själv. Jag skulle gärna vilja ha den för den är så grymt snygg! :)

2009-06-21 @ 19:56:36
URL: http://jajnus.blogg.se/
Postat av: JULIA AMANDA

haha, storartat hurrudu!



låter som en härliga midsommar :) var det därifrån bilderna var på fecebook?



Hm.. du skulle kanske få svara på några avgörande frågor över msn så ska jag besluta om du är värdig juliaamandas privacy blogg sen, för att göra det hela lite roligare, höhö..

2009-06-22 @ 04:01:44
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0