2009-06-28
21:35:19

Jag <3 blogg.se

Nu när jag äntligen känner att jag är någorlunda klar med min nya design och ska jobba för att kunna infoga den på den här bloggen, vad händer då?

Jo, självklart börjar det krångla! Precis som det alltid gör när jag försöker ordna någonting...



Till blogg.se:
Se till att göra om ert system så att ni slipper ha alla dessa systemfel som gör att vi som användare inte kan använda tjänsten som det är menat.

Om det trots det skulle uppstå några som helst fel som kan påverka tjänsten, varför inte skicka ut ett informationsmail om detta? Det hade åtminstone jag uppskattat väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: pelle

Haha, vadå - brukar blogg.se krångla?



;)

2009-06-29 @ 00:54:49
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Karin älskar- ☼

Halloj...du hade så gärna fått den..men jag gav den till bloggdesign.nu..Krille.

Fast jag vet inte om han vill ha den kvar... han tog bara bort min bloggdesign i den och sen har han inte gjort nått mer....så just nu ser ju sidan hemsk ut...



Oh...man kanske kunde passa på och fråga om du vet hur jag skulle kunna få mina menyer på varsinn sida..:) kram i värmen,..

2009-06-29 @ 10:46:30
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0