2009-07-10
16:21:33

Jag avskyr..

Efter att jag fixade min nya bloggdesign har jag inte lagt in något meddelande i kommentarsfältet igen och trodde att jag kanske skulle slippa göra det. Därför är jag nu tvungen att skriva ett liknande inlägg som pelle gjort nyligen.

Reklamkommentarer

Titta in på min blogg

Jag läser gärna era bloggar om ni tipsar om dem på ett vettigt sätt, men när kommentaren är Anonym och bara bloggadressen finns med tillsammans med en massa orelevant information sett till mig som målgrupp är det bara kört! Skriv något vettigt (och anpassa det till mig) om ni vill att jag ska titta in, helt enkelt!

Rösta på mig

Bara för att ni skickar en kommentar till min blogg (självklart en standardkommentar som inte alls är anpassad till mig) och ber mig rösta i en tävling innebär det inte att jag kommer göra det. Ofta besöker jag tävlingen ändå till förmån för personen som håller i den, men lägger min röst på det bidrag jag tycker är bäst (utesluter personen som spam-kommenterat till mig)!

Gratissidor

Skrev ett inlägg om detta nyss, gå tillbaka i arkivet och leta upp det så vet ni hur jag känner!
(PS. Skriv aldrig att personer får mer poäng genom att klicka på just er länk, det är bara gratissidan som ljuger vilket ofrånkomligt gör att ni också ljuger.)

Klarar du dig igenom ovanstående?

I så fall: Varmt välkommen till min blogg och kommentera så mycket du bara vill :)

Kommentarer
Postat av: TORISH | FOTO-BLOGG |

tyvär blir inte länk tävlingen av ! Sorry :)

2009-07-10 @ 19:06:25
URL: http://nallen.blogg.se/
Postat av: TORISH | FOTO-BLOGG |

Nej det beror inte på det för att jag åker bort i morron till göteborg och kommer int hem förnst om 3 veckor :)

2009-07-10 @ 21:34:42
URL: http://nallen.blogg.se/
Postat av: Jonas

Det var lite molnigt men inte regn iallafall :)

2009-07-10 @ 21:39:17
URL: http://jajnus.blogg.se/
Postat av: ADOREYOURBLOG

Tack tack! :) Kul att du vill vara med och följa ADOREYOURBLOG!



Kul att du vill ställa upp i veckan blogg! Jag återkommer om det blir din tur :)



Funktion till färgpaletterna är hemlis ;) Receptet på det består mestadels av fantasi och kreativitet ;)!



Underbloggarna och det där... vad är det som känns rörigt där? feedback? Skulle kännas kul att veta så jag kan tänka på det om jag bygger om sidan! :)



Hoppas jag har svarat på dina kommentarer nu :D

Kram kram!

2009-07-11 @ 22:24:28
URL: http://adoreyourblog.blogg.se/
Postat av: Myaraq

Det där har jag i min kommentarsruta. Kort och gott. Vi har samma åsikter där verkar det som.

2009-07-11 @ 23:21:12
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0